آزمایش مربوط به حمله قلبی ,

۱۳۹۹/۲/۱۴ یکشنبه
(0)
(0)
آزمایش مربوط به حمله قلبی
آزمایش مربوط به حمله قلبی

بیماران قلبی خواهد شد که خون خود کشیده شده توسط phlebotomists ما. “مزیت در محل آزمایشگاه خون به بیماران ما این است که همه از کار در خانه انجام می شود,” توضیح می دهد CCA حجامت گر Olana کرافورد. “ما برای تروپونین تست, یک پروتئین است که به جریان خون در طول یک حمله قلبی آزاد. خون شما کشیده شده است و پردازش در آزمایشگاه ما پایین سالن.” CCA می توانید نتایج آزمون بیمار ECA در کمتر از یک ساعت در صورت لزوم ارائه. هنگامی که کار خون خود را در اینجا انجام, نتایج بلافاصله با پزشک خود ارسال. اگر هر گونه مسائل مهم وجود دارد, نتایج را به یک پرستار که متخصص قلب و عروق خود را که بلافاصله درمان توصیه می نامد گرفته.

“اگر پیدا کنیم که بیمار دچار حمله قلبی, ما آنها را به ER پذیرفته حق دور,” اضافه می کند کرافورد. انجام آزمایش خون برای بیماران تجویز ECA نمی, آزمایشگاه خون CCA نیز پردازش کار خون برای بیماران ما. این آزمایشات توسط پزشکان دستور داد و می توانید آزمون خون شامل, “کلیه, کبد, به همه تست های قلبی. اگر آن را یک آزمون تخصصی است که ما نمی توانیم انجام است, ما می توانیم نمونه جمع آوری و ارسال آن به سنت. پیتر. ما بدست آوردن نتایج در چند ساعت,” اشاره کرافورد.در سرمایه قلب و عروق همکاران ما به ارائه بالاترین کیفیت سلامت به بیماران خود متعهد. سطح کرافورد از شور و شوق تایید می کند که وعده. “من درمان هر بیمار با دقت. ما در حال آموزش دیده به منظور جلب خون از در بیمار در خون داروهای نازک تر, ما مطمئن شوید که شما یک کبودی بزرگ را نداشته باشند, ما با استفاده از سیستم ضبط ویژه, ما را باقی می ماند همه چیز مطمئن شوید که در یک سیستم پرونده های پزشکی. هنگامی که شما کار خود را انجام داده خون در CCA, نتایج بلافاصله با پزشک خود شما ارسال. اگر هر گونه مسائل مهم وجود دارد, نتایج را به پرستار گرفته, که دکتر می نامد و توصیه درمان حق دور.” تیم CCA نیز درک کنند که در زمان, سلامت خود را نیز به رفاه ذهنی خود را اعمال می شود. “در دیگر امکانات تست, نتایج خون به حداقل می تواند به 7-10 روز به پردازش, مگر اینکه شما به یک ER رفتن. که بسیار به هم به صبر و فکر می کنم, اوه نه چه مشکلی پیش آمد?’ در اینجا ما با دکتر خود پاسخ دریافت عنوان کارآمد که ممکن”, سعید کرافورد.

با بیش از 20 سال سابقه دانشگاهی و آزمایشگاهی
دفتر مرکزی
کرج - بعد از پل آزادگان - ابتدای خیابان مطهری- نبش کوچه ساوجی - ساختمان کوروش پلاک 901 - طبقه اول واحد 1- کد پستی: 3149649837
تلفن های تماس
026-32555937 - 026-32555938
09363928058 - 09123050747
09120796671 - 09380626117​
asadimohammadreza@yahoo.com
kalantari.ali67@gmail.com
telegram
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.